Friday, December 11, 2009

Mano pirmoji Rankdarbiu Muge


































Sakyciau, kad mano pirmas blynas neprisvilo. Pasiruosiau savo pirmam isejimui i "zmones"
desimtukui, nieko netruko, nei maiseliu prekem, nei vizitiniu korteliu, jokiu smulkmenu. Gavau daug komplimentu, tiek is pirkeju, tiek ir is muges dalyviu. Buvo malonu gyvai susitikti ir su kitomis merginomis turinciomis Etsy parduotuves. Ir pazinome vienos kitas is gaminiu :) Aisku pasiruosimo maratonas buvo gal ir ne labai ilgas, bet labai intensyvus ir itemptas. Taciau didelis pasitenkinimo jausmas to tikrai vertas. Dar labai malonu, kad mano palaikymo komandoje galejo sudalyvauti ir mano mama, kuri tuo metu kaip tik pas mane viesejo.

3 comments:

Jurga said...

Nuostabūs darbai. O kur čia viskas vyko?

Rastu spaustuvele arba Handprinted by Sima said...

Aciu Jurga uz komplimentus:) Tai vyko Dubline, si muge vyksta kiekviena,pirma menesio sekmadieni.

Jurga said...

O, tai tu už jūrų marių...